Політика якості

Якість – це коли все зроблено правильно,
навіть якщо ніхто не перевіряє.
Генрі Форд

Якість починається з вищого рівня
 управління компанією.
Вільям Едвардс Демінґ

ПОЛІТИКА І ЦІЛІ В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ ТОВ «СЕДНА-АГРО»

Стосується всіх працівників  компанії «Седна-Агро» та всіх процесів, що реалізуються на підприємстві.

1. ПЕРЕВАГИ ДЛЯ ПЕРСОНАЛУ

Переваги реалізації політики в області якості для персоналу:

  • документально оформлене свідоцтво професіоналізму;
  • підтвердження рівня кваліфікації і професійної майстерності на певний момент часу;
  • підвищення шансів працевлаштування з урахуванням якості підготовки;
  • пріоритетність просування по службі;
  • підтвердження якості і надійності усіх виконуваних працівником операцій;
  • додаткова підстава для підвищення заробітної плати;
  • забезпечення психологічної комфортності і впевненості у власних можливостях: підвищена увага керівництва підприємства, довіра і пошана.

 

2. ПОЛІТИКА В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ

Керівництво компанії «Седна-Агро» бере на себе зобов’язання відповідати вимогам Стандарту ISO 9001:2015  і має своїм завданням:

  • всебічно підтримувати, контролювати і покращувати регулярну діяльність, направлену на створення і підтримку інтегрованої системи управління якістю;
  • забезпечувати інноваційний розвиток стратегічних процесів;
  • постійно вдосконалювати професійні та особистісні якості співробітників,
    поліпшувати умови праці;
  • забезпечувати соціальну і фінансову захищеність;
  • надавати гарантії якості та безпеки продукції, відповідно до вимог нормативних та законодавчих актів та вимог клієнтів;
  • здійснювати заходи з охорони навколишнього природного середовища, раціонально використовувати природні ресурси згідно екологічного законодавства України.

Така діяльність має сприяти більш повному задоволенню реальних потреб клієнтів компанії і покращенню її репутації  як надійного, чесного і вигідного постачальника продукції та послуг.

3. ЦІЛІ В ОБЛАСТІ ЯКОСТІ

Пріоритетними напрямками в області якості компанії «Седна-Агро» є:

  • розробка та поетапне впровадження системи управління якістю у відповідності до розроблених процедур, законодавчих актів України, нормативних документів та регламентних вимог;
  • задоволення вимог та очікувань споживача;
  • підвищення результативності роботи організації і кожного процесу окремо;
  • забезпечення стабільності показників якості продукції та послуг;
  • створення системи безперервного удосконалення організації;
  • розвиток і навчання персоналу у відповідності з цілями компанії;
    розвиток бізнесу компанії в цілому.

 

4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ КЕРІВНИЦТВА

Керівництво компанії «Седна-Агро» бере на себе відповідальність за:

  • доведення політики в області якості до кожного працівника та її реалізацію;
  • впровадження системи менеджменту якості ті підтримання її в робочому стані;
  • постійне вдосконалення всієї системи управління якістю та окремих її процесів;
  • створення умов для навчання і розвитку персоналу в області управління якістю;
  • мотивацію працівників до виконання вимог нормативів системи управління якістю;
  • своєчасне та повне забезпечення усіма видами ресурсів для впровадження, функціонування і постійного вдосконалення системи управління якістю.
Кошик
Товарів: 0
На суму: 0
Перейти до замовлення